Eesti üks tuntumaid tee-ehituse ettevõtteid OÜ ÜLE teeb pindamistöid aastas keskmiselt 550 kilomeetril. Peamiselt Eestis, kuid ka Rootsis ja Soomes. Valdavalt tehakse Eestis pindamistöid väiksema liiklussagedusega teedel, kus keskmiselt kuni 500 autot ööpäevas, kuid kohati ka teedel, kus liiklussagedus kuni 1500 autot ööpäevas või veelgi suurem. Samuti tehakse teede pindamistöid linnade ja asulate väiksematel tänavatel.
Teekatete pindamine sõltub ilmastikust vaid temperatuuri ja sademete osas. Vihmase ilmaga pindamistöid teha ei saa, sest see on tehnoloogiliselt võimatu. Ka ei ole võimalik teid pinnata, kui sügisel langeb temperatuur alla 10 kraadi.
Nendest piirangutest tingituna on peamine pindamise hooaeg keskmiselt maikuu algus kuni septembri algus. Kruusakatete tolmuvabaks muutmisel immutustehnoloogiate puhul saab töid teha pikemalt.
Pindamisbrigaadis on 10–15 inimest
Pindamisbrigaadid on mehitatud väga erinevalt: väiksematel objektidel saab hakkama kahe-kolme inimesega, kuid on töid, mille tegemiseks on väljas 10–15 inimest. Igal neist on oma ülesanne: ühed korraldavad ja reguleerivad liiklust, teised puhastavad teekatet, kolmandad haldavad pindamise seadmeid, neljandad rullivad teekatet ning otsad tõmbavad kokku järeltööde tegijad.
Tööde kiirus oleneb brigaadide mehitatusest ja seadmetest. Väiksemad, 2–3-liikmelised tiimid pindavad päevas umbes poolteist kilomeetrit teed, suurte brigaadide jõudlus on 5–10 kilomeetrit päevas.
Vaakumimur, gudronaator ja teised põnevad masinad
Kõrvaltvaatajale võib tunduda, et mis see pindamine siis ära ei ole – tuled kohale, lased ühest torust bituumenit, teisest killustikku ja ongi tehtud. Tegelikult on pindamine samasugune täppistöö nagu kirurgil operatsiooniks ettevalmistumine. Kõigepealt tuleb teekate tolmust ja prahist puhastada, selleks kasutatakse kas vaakumimurit või tavalist harjamasinat.
Alles seejärel saab tulla gudronaator, mis teele bituumenemulsiooni pihustab. Bituumenikiht kaetakse killustikuga, seda tööd tehakse laoturseadmega. Kui killustik on maha laotatud, rullitakse seda kummiratastega pneumorulliga.