Lisaks korduvkülastustele on korraga üheaegselt Delfi mobiilsetes keskkondades keskmiselt üle kahe korra rohkem kasutajaid kui Postimehel, selgus Gemius Audience'i 2016. aasta veebruarikuu uuringust.

"Meediatarbimine on tänaseks tugevalt killustunud eri platvormide ja kandjate vahel, mistõttu uudisteportaalide üha suuremaks väljakutseks on rohkelt erikülgse sisu pakkumine, et hoida lugejaid-vaatajaid pikemalt keskkonnas. Kasutajate portaalis veedetud aeg on olulisemaid mõõdikuid selle kohta, kas oleme suutnud oma kasutajatele pakkuda sisu, mis neid paelub," ütles Delfi tegevtoimetaja Tarmo Paju.

Tegevtoimetaja sõnul on Delfi toimetus suutnud aasta esimestel kuudel lisaks igapäevasele kiirele uudistevalikule "noppida" töövõite, mis aidanud liidripositsiooni tugevdada.

"Eesti 98. sünnipäevale pühendatud videoprojekt "1 Eesti. 98 rahvust." tegi südame soojaks nii tegijatel, vaatajanumbrite ja tagasiside järgi otsustades ka lugejatel ning teenis kiitust ka Toomas Hendrik Ilvese aastapäevakõnes. Tugeva sammu oleme aasta algul astunud Delfi TV arengus, kus on sündinud mitu igal nädalal ilmuvat uut saadet, näiteks uudistesaade "Sensor" või venekeelses Delfis ilmuv "Ligipääs keelatud", mis viib vaatajaid kohtadesse, kuhu tavainimesel tavaliselt pääsu pole."

Uudiste tarbimise harjumused erinevad vanuserühmade lõikes. Kui kuni 44-aastaste seas on kõige populaarsem uudiste tarbimise kanal mobiiltelefon, siis vanemate jaoks on selleks laua- või sülearvuti.

"Delfi on viimastel aastatel väga palju arendusressurssi suunanud just kasutajakogemuse parandamisele mobiilsetes seadmetes, et käia kaasas kasutajate kiire liikumisega mobiiltelefoni," lisas Delfi turundusjuht Lauri Toomsalu.

Sõltumatu uuringufirma Gemius andmetel on Delfi Eesti suurim uudisteportaal ka arvutis ja tahvlis.