"Kampaania koosneb osadest, millest peamine on mäng Facebookis (FB),"
selgitas Delfile Jürg Samel EASi turundus- ja kommunikatsiooniüksusest.

Kampaaniat toetavatele youtube’i videote tootmise, FB mängu rakenduse loomise ja agentuuri loovtöö maksumus kokku oli 49 859 eurot. Sellest vastuolulisi reaktsioone põhjustanud ja lõpuks internetist eemaldatud videote tootmine üksi maksis 27 800 eurot.

Sameli sõnul on FB kampaania suurimateks toetavateks kanaliteks raadiojaamad Moskvas ja Peterburis. Moskva raadiojaamas NRJ on kampaania hommikuprogrammis kell 7.00 – 11.00 ja Peterburi Love raadio programmis kell 9.00 – 9.30.

"Moskva raadios räägib DJ iga päev ühe teema Eestist omal valikul (üldinfo, tervisepuhkus, toit, loodus, põnevad faktid) ning kustub inimesi mängima otseeetris, vastates kahele lihtsalt küsimusele," kirjeldas Samel raadikampaaniat. "Vaheauhinnad on reisijuhid ja nädala lõpus loositakse välja Eesti toiduga auhinnakorv."

Peterburi raadios mängitakse tema sõnul mängu, kus saab samuti lihtsalt vastata küsimustele Eesti kohta ning saada vahevõitjaks, et reedel võistelda auhinnakorvile.

Samel lisas, et lisaks DJ jutule jooksevad mõlemas raadios kolm promoklippi pikkustega 10, 20 ja 30 sekundit.

Raadiokampaania maksumus on kokku 69 556 eurot. Sellele lisaks toetab kampaaniat 53 309 eurot maksev reklaam internetis, milleks on näiteks Facebooki bännerid ja Google Display Networks.

Auhinnareis maksab lisaks 7000 eurot

Kampaania osalejate vahel loositakse välja lennureis Tallinnasse 76 inimesele.

"Lennureis 76 inimesele koos majutuse, spaa külastuse, muuseumi ja restorani külastuse ja bussekskursiooniga on arvestatud eraldi ning neid katavad ühiselt EAS ning teised kampaania partnerid," ütles Samel.

Ta lisas, et EASi kanda on külaliste majutus, viisalõivud ja restoranikülastus, summas 7000 eurot. Ülejäänud kulud (lennutransport, spaakülastus, ekskursioonid jms) kannavad partnerid.

Auhinnareis toimub vahemikus 30. jaanuar kuni 2. veebruar 2014.