"Ka mina olin üks reisijatest ja seekord esimest korda ihuüksi. Olen ka enne lennanud, kuid sellist asja pole enne juhtunud," rääkis nimetatud lennul viibinud naine.

Kõik algas naise sõnul juba sellest, et Ryanairi lennuk jäi ligi 40 minutit hiljaks pluss siis tegi veel meedias mainitud 10-minutilise lisaringi.

"Hilinemine oli selle tõttu, et üks erivajadustega inimene oli vaja lennukist välja saada, kuid selleks läks naeruväärselt kaua aega ja tundus nagu poleks midagi organiseeritud. Paljud reisijad, kaasarvatud mina pidime ootama väljas külma käes, lennuk otse nina ees. Oli palju närvis inimesi," kirjeldas naine.

"Kui olime Tallinna poole jõudmas, tundus kõik korras ja maandudes lennuk käis natuke küljelt küljele ja laia lume tõttu kartsin natuke, kas maadumine on ohutu. Ja siis meie kõigi üllatuseks tõmbas lennuki nina jälle üles ja olime teadmatuses. Paar minutit hiljem teatas piloot väga ebakindlalt, et noh, nagu me siis näeme, on ilmastikuolud natukene halvad ja me lähme uuele ringile. See hetk ma kartsin tõesti, et me jäämegi niimoodi tiirutama," rääkis naine.

Mõned minutid hiljem teatas aga lennuki kapten, et lennuk ei saanud maanduda, kuna lennuväljal oli liiklus.

"Seega segadust oli palju, kuid natukene vappudes maandusime peale kordusringi. Kokku oli hilinemine üks tund, kuid see muidugi mind ei morjendanud," lisas naine lõpetuseks.

Juhtum leidis aset esmaspäeval, 22. detsembril, kui Ryanairi lennuk oleks maandumisrajal otsa sõitnud Soome lennufirma Flybe lennukile, kirjutab Helsingin Sanomat. Flybe lennuk oli hetk varem saabunud Helsingist ning polnud jõudnud maandumisrajalt veel lahkuda.

Ohtlikust vahejuhtumist kirjutas lennuõnnetusi ja ohtlikke olukordi registreeriv The Aviation Herald. Olukord jäädvustati ka lennundushuvilise eestlase EETN Spotteri videole.