Laevarestorani administraator Leila: napsitanud klientidega on nii, et neil on kõik kas väga hästi või väga halvasti 14.11.2022, 12:55 Siiri Kirikal
Marko Pomerants: millal toimub kontakt? Korraldame ettekandjatele iga-aastased kriisiõppused (152) 25.08.2022, 00:02 Marko Pomerants
Koroonakriisi kõige valusam löök oli heade teenindajate lahkumine. Restoraniomanik: kedagi tööle võtta ei ole, peab leppima sellega, mis on (29) 05.01.2022, 10:49 Margit Arndt-Kalju, Toimetas: Mari Skuin
SUUR ÜLEVAADE | Restoranide tegelik olukord luubi all: mis tingimustel ja kui kaua suudetakse veel vastu pidada? (55) 30.12.2021, 12:15 Margit Arndt-Kalju
Pahane külastaja värsketest restoranikogemustest: maksta keskpärase toidu ja kohutava teeninduse eest hingehinda? Väga ei raatsi... (22) 10.06.2021, 11:18 Lugejakiri (artikli autor on toimetusele teada)
Restoranimaailm avamise ootel: mis jääb nii nagu enne ja mis külastaja jaoks igal juhul muutub? (1) 26.04.2021, 19:25
KOLM parimat klienditeenindajate poolt heaks kiidetud viisi, kuidas oma emotsioone kontrollida 16.04.2021, 15:00
KUULA | Teeninduskoolitaja: tihti osutub arvatav töötajate teeninduse probleem hoopis juhtimisveaks 15.07.2019, 19:10
Piret Aess: öeldes klienditeenindajale mõne hea sõna, ehitate paremat Eestit kõigile 26.03.2019, 16:03 Piret Aess
KAS SALAKUULAJAD SOOVITAVAD? Restoran 180 Degrees, mis lubab keha, vaimu ja meeli puudutavat kogemust 08.12.2018, 18:00 omamaitse.ee
Ülbusel ei ole piire: teenindaja pani mehe väga piinlikkusse olukorda, sest tol polnud piisavalt jootraha 06.06.2018, 14:00
Lugeja teenindaja keeleoskusest: töötajad hõiguvad üle saali teadagi vene keeles, mornid näod teenindavad ostjaid 15.08.2017, 14:55 Rahva hääle lugeja
Lugeja Pierre'i intsidendist: kommenteermise asemel minge kohale ja proovige ise sööke ja hinnake teenindust 23.02.2017, 12:07 Rahva hääle lugeja
Klienditeenindaja annab eestlastele hävitava hinnangu: eestlane eristub selgelt oma sapisusega 05.08.2016, 13:27 Rahva hääle lugeja, Kristi Sarap