"Tunnustan Adamsoni, kes julges sellele avantüürile vastu astuda," kiitis Parts maanteeameti juht Aivo Adamsoni, kes tänases Eesti Päevalehes lausus, et teedelt raha kärpida soovivad poliitikud peavad ka ütlema, mida tegemata tuleb jätta.

Parts ei soovinud öelda, kust tema kärpekohtasid näeks. Näiteks kruusateede muutmine tolmuvabaks on programm, mis eeldab stabiilset rahastamist pikka aega.

Kehtiv teede hoiukava kuni aastani 2020 näeb tema sõnul ette just samm-sammult tolmutamise vähendamist. Lisaks vajavad ka need teed hooldamist ja aeg-ajalt ka remonti. "See pole mitte vaid mõistlik, vaid hädavajalik. Soovitan selles kahtlejatel minna kohapeale ja tutvuda olukorraga," kommenteeris Parts.

Ta ei olnud nõus ka sellega, et Tartu maantee neljarealiseks ehitamine on selle tee eelisarendamine, mille võiks edasi lükata, et enne ehitada laiemaks suurema liikluskoormusega Tallinna ringteed. "Kõik, sealhulgas Reformierakond ja sotsid, on lubanud sellega juba 15 aastat imeasju teha. IRL on järjekindlalt ajanud realistlikku arendamist," kaitses Parts senitehtut.

Eesti ühenduvused eri suundadel on tema sõnul meie konkurentsivõime ja ühtlase arengu küsimus. Nii Pärnu, Narva kui Tartu suund vajavad investeeringuid.