Uueks Moskva meeriks edutatud Sobjanini põhiülesandeks tehti võitlus megapoli lõpmatute hiigelummikutega. Tema algatusel töötati aastavahetusel välja ja avaldati Moskva transpordiprobleemide lahendamise esmaste ülesannete kava nimetusega „Eluks mugav linn“, teatab RIA Novosti.

Eesti kodakondsusega Maksim Liksutov on lõpetanud Moskva Plehhanovi-nimelise majandusakadeemia finantside ja krediidi erialal ning töötanud idanaabri suuremates transpordifirmades.

1976. aastal sündinud Liksutov on muu hulgas logistikakompanii TransGroup Invest ASi direktorite nõukogu juht, samuti aastast 2006 on ta Moskva suurimat Šeremetjevo lennujaama teenindava kiirrongi Aeroekspress direktorite nõukogu liige.

Eesti kodakondsusega ärimehed Maksim Liksutov ja Sergei Glinka alustasid koos Vene Raudteega Moskvasse uue vaksali ehitust, mis läheb maksma miljard dollarit. Uus jaam kerkib nn Kolme Vaksali väljakule ning hakkab ühendama rongiliiklust Moskva lennujaamade vahel, kirjutas EPL.

Eestist reisijatele tähendab see suuremat mugavust, sest samas kõrval asub ka Leningradi vaksal, kuhu saabuvad Tallinna rongid.

Vedomosti andmetel läheb uue raudteejaama ehitus esialgsete arvutuste järgi maksma miljard dollarit. Jaama ehitab Aeroekspress. Šeremetjevo, Domodedovo ja Vnukovo lennujaamu ühendav uus vaksal peaks praeguste plaanide järgi valmima kahe-kolme aasta jooksul.

Liksutovi-Glinka osalusega Aeroekspressile kuuluvad juba rongiliinid Moskva kesklinnast Domodedovo ja Vnukovo lennujaama.

Liksutov Aerokespressist ja plaanidest