Otse üle tänava jääva Swissoteli akendesse plingivad eri värvitoonis sõnad “striptiis”, “sauna”, “hot girls”, “virgin”, “lesbi” ja “Welcome to Estonia!”, kirjutab Eesti Päevaleht.

Enim hämmastust tekitab tekitab tähendust “turvavoo”, mis ülejäänud sõnade kontekstis viitaks justkui erilist tüüpi magamisasemele.

Sildi ja Virgin Clubi omanik Artjom Porobanjuk puhkes kahtlusest kuuldes naerma ja kinnitas, et mingit seksiteenust tema samas majas asuv klubi ei paku. “Turvavoo” all pidavat ta silmas hoopis turvavööd.

“Mul on klubi, millelel LED-tabloo kuulub, mis aga hakkab seda rentima ka mu teisele firmale — reklaamibüroole. Praegu on seal ainult klubi, hiljem ka teiste firmade reklaamid”, selgitas ta.

“Virgin” on meie kaubamärk, aga “Welcome to Estonia” ja “Elu on ilus” ja “turvavoo” panime sinna, sest kui inimesed sesiavad ristmikul, siis saavad aru, et praegu on libe ja tukleb turvavöö kinnitada,” selgitas Porobanjuk reklaamtekstide sisu.

“Ilmselt on mul vaja parandada ja oo-de asemel öö-d panna kuidagi, tabloo programmil lihtsalt ei ole sellist võimalust”