Tšerepanova sõnul hakkas Žuravljov kasutama ametiautot, mille marki ei teatatud. Tšerepanova ei öelnud, kas Žuravljovi naine kasutab edasi oma BMW X3, vahendab Lenta.ru.

Žuravljov tegi esmaspäeval ettepaneku merkeerida Itaalia ja Saksamaa fašistlike režiimidega koostööd teinud firmade kaubad. Reklaamiseadusesse tuleks Žuravljovi sõnul teha parandus, mille järgi edastataks selliste kaupade telereklaamides informatsiooni fašistliku mineviku kohta vähemalt viis sekundit, trükireklaamis peaks aga vastav märge hõivama vähemalt kümme protsenti pinnast.

Natsiminevikuga firmade nimekirja võivad sattuda Audi, BMW, Opel, Mercedes-Benz, Volkswagen, Porsche, Lufthansa, Hugo Boss, Metro Cash & Carry, IKEA, Siemens, Coca-Cola, Puma, Adidas jt.