Vene propagandakanalit tabas tagasilöök

 (114)
Vladimir Putin
AFP/Scanpix

Kõigest kaks päeva pärast Vene uue ingliskeelse telejaama Russia Today saadete algust murdis arvutisüsteemi sisse kräkker, misjärel kadus kanali pilt eetrist.

Enne eetrist kadumist jäi telekanali pilt mitmel korral seisma ning vähemalt üks uudisteblokk läks eetrisse vales järjestuses, vahendab ETV Reutersi uudist.

Kanali peatoimetaja Margarita Simonjan ei osanud öelda, millal kanal testpildi asemel jälle saateid näitama hakkab.

Russia Today loomist peetakse Kremli katseks parandada Venemaa madalat mainet välismaal. Kanal edastab uudiseid Venemaa vaatenurgast lähtuvalt, vastandudes välispressile, mis Kremli hinnangul on Venemaa suhtes ebaõiglaselt kriitiline.