Uurimiskeskuse SuperJob küsitlusest selgus, et 18 protsenti seda Vene „meestepäeva“ tähistajatest sooviks saada kingiks midagi erilist, mis erineb tavalistest meestele tehtavatest kinkidest nagu tööriistad ja parfümeeria. Näiteks selleks võiks olla „potilill või kaktus“, „suur papagoi“, „tennisereket“ või „termos“.

Mõned küsitlusele vastanud mehed tunnistasid, et eelistaks saada kingiks „2-aastast USA viisat“, „kriisivaba Venemaad“ ja „tasuta gaasi, bensiini“.

Teiste enam soovitud kinkidena nimetasid vene mehed „raha“ (10 protsenti) – seda näiteks preemia, suure päranduse ja loteriivõidu näol. Veel 9 protsenti soovisid sõiduautot ja soovitavalt luksuslikku masinat – Bentley’t, Ferrarit, FIATit või Porsche’t.

Praktika näitab, et kõige tihedamalt täidetakse nende meeste soove,kes soovivad 23. veebruariks saada „parfümeeriat ja meeste kosmeetikat“. 30 protsendil juhtudest kingitakse neile just seda.

„Armastust, hoolivust ja tähelepanu“ saavad kingiks 12 protsenti meestest, „riideid“ – 10 protsenti. Seitse protsenti meestest kurtsid aga, et saavad isamaa kaitsja päevaks „igasugust rämpsu“.