USA valimisrallidele kulub rekordilised 65 miljardit
CRP toob kandidaatide poolt oma kampaaniaks kogutud ja selle jooksul kulutatud 5,3 miljardile dollarile võrdluseks teise muljetavaldava arvu — 6 miljardit — nii palju kulutavad ameeriklased eeldatavalt järgmisel nädalal maailma ingliskeelse elanikkonna pühale Halloween.
Ainuüksi presidendikandidaatide valimiskampaaniatele maksumuseks on rekordilised 2,4 miljardit dollarit (29,2) — see on veidi vähem 2,6 miljardist dollarist, mis karastusjookide korporatsioon Coca-Cola kulutas 2006. aastal enda reklaamiks maailmas.
4. novembril toimuvad Ameerika Ühendriikides presidendi ja asepresidendi valimised, samuti valitakse 33 senaatorit ja kõik 435 Esindajatekoja liiget.
Enim saavutas edu oma kampaania finantseerimisel saavutas demokraatide presidendikandidaat Barack Obama, kes püstitas septembris järjekordse rekordi kogudes 150 miljonit dollarit (1,82 miljardit krooni). Ta loobus riiklikust toetustest, erinevalt oma vabariiklikust konkurendist John McCainist, kel tuli kampaania sügisperioodil leppida 84 miljoniga (veidi üle ühe miljardi krooni).