Tele2 marketingi eest 10 riigis vastutav Vrahme ütles, et tänu reklaamikampaaniale kasvas ettevõtte klientide arv mitmekümne tuhande võrra. Lisaks sellele tulid paljud kliendid teiste operaatorite juurest Tele2 üle, vahendab Läti Delfi.

Vrahme sõnul on teiste operaatorite juurest üle tulnud klientide arv palju suurem kui oodata osati. Meteoriidikampaania alguses kasvas Tele2 käive Lätis 70 protsenti võrreldes samalaadsete kampaaniatega tavaliselt. Kolme nädala jooksul külastas Tele2 kodulehekülge aga 3,5 miljonit inimest.

25. oktoobril ilmus meediasse teade, et Põhja-Lätisse Mazsalaca lähedale on kukkunud meteoriit, mis tekitas 10-meetrise läbimõõduga kraatri. Varsti selgus, et kraater on kunstlikult tekitatud ja osa Tele2 reklaamikampaaniast.