06.07.2007, 09:57
Sakslasi ehmatas loomaaiareklaam
Hiljuti tabas Saksamaa Neunkircheni linna elanikke šokk, kui nad nägid linna tänavatel pooleldi krokodilli poolt söödud koera.
Kuid lähemal vaatlusel võisid sakslased kergendatult hingata, sest tegemist oli lihtsalt leidliku reklaamikampaaniaga, kirjutab krone.alt.
Berliini reklaamiagentuuri Scholz&Friends töötajad lähenesid Neunkircheni loomaaia tellimusele loominguliselt. Nad panid pahaimamatu beagles-tõugu koera krokodillinuku sisse selliselt, et koera tagumistest käppadest said roomaja esijalad.
Vaene koer viidi selliselt linnakeskusesse jalutama. Reklaami hüüdlauseks oli: „Tulge loomaaeda, enne kui loomaaed teie juurde tuleb.“
Vaatamata aktsiooni skandaalimaigulisusele või vastupidi, just tänu sellele, on see juba mõju avaldanud: võrreldes eelmiste kuudega, on külastajate arv loomaaias kasvanud 15 protsenti.
Vaata pilte siit.