The Daily Mail kirjutab, et 1. augustil avas firma Londonis Stansteadis 255 reisi teenindamiseks vaid 11 check-in'i punkti. Seetõttu ei jõudnud rohkem kui 700 reisijat oma lendudele. Võrdluseks - eelnenud laupäeval, 25 juulil oli avatud 23 registreerimispunkti.

Mõned reisijad olid sunnitud lennujaamas ööbima, teised aga ostsid endale piletid teistele reisidele, et oma sihtkohtadesse jõuda. Ühe õnnetu reisija sõnul saabusid lennujaama reisijate kaitseks relvastatud politseinikud, kuid olid lõppkokkuvõttes sunnitud hoopis Ryanairi töötajaid klientide eest kaitsma.

Hiljem Ryanairi esindaja vabandas kõigi lennukitest mahajäänud reisijate ees ja selgitas check-in'ide vähesust personali põuaga lennujaama haldavas firmas Swissport.

Ka Swissporti esindajad vabandasid Ryanairi õnnetute reisijate ees.