Teade Ryaniri suhtumise muutmisest ilmus pärast seda, kui Briti tarbijalehe saja firma võrdluses jäi Ryanair viimasele kohale, vahendab Ilta-Sanomat.

"Me peaks saama lahti neist asjadest, mis asjatult ärritavad inimesi," tõdes lennufirma president Michael O’Leary firma aastakoosolekul pärast seda, kui paljud aktsionärid olid kurtnud kehva teeninduse mõjudest firma edukusele.

O’Leary sõnul plaanib firma uuendada oma võrgulehte, luua uue meeskonna klientide elektronkirjadele vastamiseks ning lõpetada reisijate trahvimise selle eest, kui käsipagasi mõõtmed ületavad lubatud norme paari millimeetri võrra.

Ryanair on tuntud oma säästu- ja efektiivsusideede poolest, mis on teinud sellest ühe maailma suurima lennufirma. Eriti palju on kõlapinda leidnud O’Leary ettepanekud luua lennukisse seisukohad ning seada sisse WC-maks.

"Olen näinud, kuidas inimesed nutavad lennujaama väravates. Siin on midagi valesti ja selle vastu tuleb midagi ette võtta," kommenteeris üks Ryanairi aktsionär Owen O’Reilly Reutersile.

Ryanairi kliendid kaebavad kõige rohkem trahvide üle, mis määratakse juhul, kui käsipagasi mõõtmed on napilt üle lubatud normi. O’Leary sõnul see peagi muutub.

Ryanairi esindaja eitas pärast koosolekut kuulujuttu, nagu oleks firma töötajatele makstud boonust iga määratud trahvi eest.