Laeva meeskonnaliige Sergei ütles Aftonbladetile, et laev lihtsalt triivib ja ootab informatsiooni omanikfirmalt.

Küsimuse peale, miks laev sadamas ei ole, soovitas Sergei ühendust võtta omanikfirmaga ja sealt küsida.

Sergei, kes ütles, et tema ei ole kapten, tunnistas, et mingit informatsiooni selle kohta, millal nad sadamasse suunduvad, neil ei ole.

Kui Aftonbladet küsis, kas NS Concord on kuidagi seotud mingi Vene allveelaevaga, soovitas Sergei pöörduda tehnilise juhtkonna poole, kes kõike selgitab.

Teisel korral helistades vastas NS Concordi kapten.

„Kuulake mind tähelepanelikult. Minu abid on juba selgitanud teile, et me triivime juba alates 3. oktoobrist ja ootame instruktsioone. Mis puutub teistesse küsimustesse, siis võite te pöörduda meie tehnilise juhtkonna poole. Te leiate kõik kontaktandmed meie veebilehelt,“ ütles kapten.

Kui küsiti kapteni nime, ütles ta, et on juba kõike seletanud ja pani toru hargile.

Rootsi merendusameti kommunikatsioonijuht Maria Ottosson ütles, et NS Concord on ilmselt muutnud oma sihtpunkti ja see on nüüd Venemaal asuv Primorsk, kuid praegu seisab laev paigal.

Laev sõidab Libeeria lipu all, kuid kuulub Vene firmale Novoship, mis omakorda kuulub riiklikule ettevõttele. Novoshipi teatel ootab NS Concord lastimiskäsku ning seisab seetõttu paigal, mis on väga tavaline praktika. Novoshipi teatel on lastimine plaanis 23. oktoobril.