Reklaamikampaania brändinime all Live Rīga algab 23. novembril seitsmes riigis: Eestis, Venemaal, Leedus, Norras, Soomes, Saksamaal ja Rootsis. Tegemist on riikidega, kellega on Riial regulaarne transpordiühendus, vahendab Läti Delfi.

Läti pealinna tulevastele külalistele esitletakse Riiat kui kohta, kuhu on lihtne tulla, kuid kust on emotsionaalselt raske lahkuda. Välismeedias esitletakse Riiat kui paika, kust sai alguse jõulukuuse kaunistamise traditsioon. Idee on grandioosne.

Riia kohta muinasjutu jutustamiseks kulutatakse 898 000 latti. See summa kulutatakse reklaamiks internetis, linnaajakirjanduses ning suhtlusportaalides nagu YouTube, Twitter, Facebook ja teised. Raha eraldab Riia linnaduuma.

Peamine jutustaja on turismiarendamise büroo juhatuse esimees Bertolt Flick, kes on samaaegselt Läti rahvusliku lennukompanii AirBaltic juht.