BEA teatel leiti Charles de Gaulle'i lennuvälja stardirajalt lennukirataste kummitükke ja meeskond ei suutnud lennuki telikut stardi järel sisse tõmmata.

BEA teade oli esimene ametlik info sellest, et lennul AF 4590 Pariisist New Yorki oli probleeme mõlema vasakpoolse mootoriga.

Ametiisikud ja lennufirma Air France, kellele lennuk kuulus, olid varem teatanud, et lennuki mootor number kaks seiskus stardifaasis, mil õhkutõusva Concorde'i sabas nähti tulejuga.

BEA teatel langesid mootori number üks parameetrid ajutiselt, kui lennuk õhus pöördus.

"Lennuk oli õhus olnud alla minuti, kui esimese mootori parameetrid taas alanesid, lennuk paiskus tugevasti vasakule ja kukkus alla," kõlas uurimisbüroo avaldus.

Lennukiosi leiti kogu Concorde'i trajektoori ulatuses, mis näitab, et lennuk lagunes sõidu ajal. Hoorajalt leiti rehvide tükke, teatas BEA.

Esialgne raport 113 inimese elu nõudnud õnnetuse põhjuste kohta avaldatakse augusti lõpus, kui kõiki andmeid on analüüsitud ja kõiki asjaolusid arvesse võetud, lisas büroo.