Tänane Vene ajaleht Kommersant kirjutab, et ühe versiooni kohaselt oli reedese õnnetuse põhjuseks ebakvaliteetne kütus, mille tõttu seiskus kopteri mootor.

Regionaalse prokuratuuri esindaja teatas ajalehele, et vajalikud proovid on juba võetud. Solkkütuse kasutamise versiooni kinnitab fakt, et sama kütusega tangitud eriolukordadeministeeriumi päästekopter ei suutnud õhku tõusta. Ametlikult pole seda infot küll kinnitatud.

Lisaks solkkütuse kasutamisele on prokuratuuril selle esindaja Vladimir Markini sõnul uurimisel ka teisi õnnetuse põhjustanud versioone nagu halvad ilmastikuolud, tehniline rike ja piloodi eksimus.

Gazpromavia lennuturvalisuse inspektsiooni juhi Sergei Tšernõšev lükkas need versioonid ümber, öeldes, et allakukkunud Mi-8 oli ostetud alles eelmisel aastal ning lennanud vaid 260 tundi. Lisaks on teada, et lennupäeval oli hea ilm ning masinat juhtis kogenud, 30-aastase staažiga, piloot.

9. jaanuaril Altai Vabariigis Tšemali rajoonis kaduma läinud Mi-8 pardal oli 11 inimest - kolm meeskonnaliiget ja kaheksa reisijat. Teiste seas ka Vene president Dmitri Medvedevi esindaja parlamendi alamkojas Riigiduumas Aleksandr Kosopkin ja mitu kõrget ametnikku.

Allakukkunud helikopter õnnestus avastada vaid kaks päeva hiljem. Lennukatastroofis hukkus seitse inimest.