Marseille' prokurör Brice Robin ütles, et kapten palus teisel piloodil juhtimise üle võtta. Sellele järgnes istme tagasilükkamise heli ning seejärel suleti uks.

Teine piloot oli ilmselt kuni lennuki allakukkumiseni elus. Salvestuses on kuni lõpuni kuulda hingamist.

Teised lennukid püüdsid nähtavasti Germanwingsi lennukiga ühendust võtta, kuid see ei õnnestunud.

Kabiinis kõlas ilmselt hädasignaal. Seejärel järgnes tugev tagumine kokpiti ukse pihta. „Nagu oleks keegi tahtnud ukse maha murda,“ ütles Robin.

Kapten ütles korduvalt: „Lase mind sisse!“ Kokpitis on kuni allakukkumiseni kuulda sügavat valju hingamist. Teine piloot oli ilmselt lõpuni elus.

„Me arvame, et teine piloot ei tahtnud ust avada ja vajutas nupule, et alustada laskumist,“ ütles Robin. Selle põhjus pole teada. „Eesmärk võis olla lennuki hävitamine.“

„Ta ei öelnud pärast kapteni kokpitist lahkumist ühtki sõna,“ ütles Robin.

„Selleks laskumiseks polnud mingit põhjust,“ jätkas Robin. Samuti polnud mingit põhjust lennujuhtidele mitte vastata ega ust mitte avada. Need on mõned punktid, millest Robini sõnul mõelda tuleb. Enesetapust ei taha Robin siiski veel rääkida.

„Ma arvan, et et see oli tahtlik,“ ütles Robin teise piloodi tegevuse kohta. „Ta keeldus ust avamast.“

Robini sõnul oli teine piloot Saksa kodanik.

Robini sõnul võis lennuk enne allakukkumist veel mõnda mäge riivata. Mingit hädasignaali ei saadetud aga välja ühelgi hetkel.

Pärast tugevat uksele tagumist jäi teine piloot ilmselt rahulikuks. „Meil ei ole muljet, et see tuli mingist paanikareaktsioonist.“ Teise piloodi hingamine oli rahulik ja viitab sellele, et piloot oli teadvusel.

"Me uurime praegu tapmist hoolimatuse tõttu," ütles Robin.

Laskumise kiirus ja nurk olid Robini sõnul nagu maandumise puhul. "Laskumine toimuse tahtlikult 10 000-lt kuni 2000 meetrini."

Robin kinnitas, et teine piloot oli absoluutselt võimeline lennukiga maanduma.

"Me kuuleme lõpus karjeid, kõige viimastel silmapilkudel," ütles Robin. "Surm saabus otsekohe."

Robin kinnitas veelkord, et mingeid viiteid terrorirünnakule ei ole.

"Teine piloot kasutas ilmselt olukorda ära, kui kapten kokpitist lahkus," ütles Robin. Kas selle taga oli mingi plaan, ei oska ta öelda.

Teise piloodi käitumist võib Robini sõnul nii hinnata, et ta tahtis lennuki hävitada. Ülejäänud meeskonnaliikmed ja kapten tagusid kuni viimase hetkeni vastu kokpiti ust.