„Me poleks seda oma kõige hullemates luupainajates ette kujutanud,“ ütles Spohr.

Kuus aastat tagasi oli Andreas Lubitzi väljaõppes pikem paus. Siis tema sobivust kinnitati ja Andreas Lubitz jätkas oma väljaõppet ja oli alates 2013. aastast teine piloot. „Ta on läbinud kõik testid ja kontrollid, oli sajaprotsendiliselt valmis lendama ja tema tegevus lendurina oli alati veatu,“ ütles Spohr.

Spohri sõnul oli lennuõnnetus kaugelt kõige kohutavam sündmus ettevõtte ajaloos.

„Meie piloodid on maailma parimad. See, mis siin juhtus, on traagiline üksikjuhtum,“ kinnitas Spohr. „Sellist üksikjuhtumit ei ole võimalik välistada.“

Eraldi psühholoogilisi teste pärast piloodiväljaõpet Spohri sõnul enam ei tehta.

Spohri sõnul on lendamine endiselt kõige ohutum transpordiliik. „Võibolla on see tunne muutunud,“ tunnistas Spohr, kuid kinnitas, et keskendumine ohutusele on jäänud Lufthansa kontsernis murdumatult tähtsaks.

Küsimusele, kas Lubitz oli terrorist, vastas Spohr, et neil kui tööandjal pole selle kohta mingeid tõendeid.

"Kui üks inimene 149 teist endaga koos surma viib, on see minu jaoks midagi muud kui enesetapp," ütles Spohr.