Kampaania eesmärk on panna ebateadlikke juhte vaatama uue pilguga liiklusohutuse probleemidele teedel.

„Järelemõtlematud juhid, keda rahva seas kutsutakse „elundidoonoriteks”, mängivad iga päev oma tervise ja eluga. Kuid on olemas inimesed, kes ootavad iga päev järjekorras, et neile siirdataks neer või süda ning nad annaksid kõik, kui vaid saaksid ise otsustada, kas elada või surra,” ütles Läti liiklusohutusega tegeleva ametkonna pressiesindaja. Läti on üks kõrgeima teedel hukkunute arvuga riikidest EL-is.

Kampaaniat aitavad läbi viia meediaväljaanded ning üle Läti riputatakse üles ka reklaamtahvlid, millel palutakse „agressiivseid” juhte pärandada oma elundid transplantatsioonikeskusele.

See on juba kolmas kampaania Lätis, mis on suunatud joomise ning hulljulge käitumise vastu liikluses. Varem on Läti riiklikus televisioonis näidatud sotsiaaklreklaamidena klippe vanglakommetest — Lätis nimelt on purjuspäi juhtimise eest ette nähtud vanglakaristus.

Lisaks sellele on tehtud rida lühifilme ühise pealkirjaga „Joo, sõida, ühine”. Filmid räägivad invaliidide elust.

Lätlaste sotsiaalreklaamikampaania tunnistati möödunud aastal reklaamifestivalil Golden Hammer EL-i parimaks.