Läti firma on asunud Eesti magusaturgu vallutama

 (55)
Laima assortii Eesti
Foto: Andres Putting

Mitu Eesti-teemalist toodet turule toonud Läti maiustustetootja NP Foods on võtnud kindlaks eesmärgiks haarata Eestis järjest suuremat turuosa.

NP Foods Eesti tegevjuht Andrus Tüvi sõnul on alates käesoleva aasta juunist ühinenud kaks ettevõtet Laima Eesti ja Gutta Eesti ning alates ühinemisest ollakse uue firmana tegevad — NP Foods Eesti OÜ.

“NP Foods Eesti eesmärk on olla tugev konkurent Eesti tootjatele, kindlustada oma turupositsioone meie suurimates kaubagruppides ning pakkuda meie tarbijatele maitsvat ja kvaliteetset toodangut,” ütles Tüvi Delfile.

Praegu on NP Foodsil ette näidata kaks Eesti-teemalist toodet — assortii “Eesti” ja šokolaad “Tallinn”.

“Assortii “Eesti“ga tulime turule alates jaanuarist 2009. Toode on mõeldud Eesti turule ja täiendab meie assortiide valikut. Eelnevalt turule toodud tumeda šokolaadi assortii “Tallinn” osutus väga populaarseks,” rääkis Tüvi.

Tüvi sõnul läheb NP Foods Eestil arvestades tänast turuolukorda hästi ja hetkeseisuga ollakse rahul. “Tulemas on jõuluaeg, kus loodame saavutada oma jõulutoodetega häid tulemusi,” ütles Tüvi.

AS Kalev Chocolate Factory turundus- ja müügidirektor Monika Heinrand lätlaste “invasiooni” kommenteerima ei soostunud.