Otsingutesse on kaasatud nii mereväe alused kui ka õhujõudude kopter.
Läti saatis Vilniuse palvel appi ka oma päästekopteri. Läti otsib lennukit oma vastutusalas, ütles Leedu mereväe kõneisik Antanas Brencius.

"Palusime lätlaste abi, sest otsingute piirkond ulatub Läti merepääste koordineerimiskeskuse vastutusalasse. Tuul tugevneb ning otsinguala laieneb iga tunniga," ütles Brencius uudisteagentuurile BNS.

Tema sõnul otsitakse lennukit Leedu rannikust umbes saja meremiili kauguselt.

Politsei- ja piirivalveameti pressiesindaja Marie Aava ütles Delfile, et Eesti piirivalvel juhtunu kohta informatsiooni ei ole ja ka kadunud Leedu lennuki otsingutes praeguse seisuga osaleda ei plaanita.

Eesti õhuväe teabeohvitser Alar Laats rääkis Delfile, et lennuki kadumispaik on veidi liiga kaugel, et õhuvägi oma helikopteritega appi saaks minna. Õhuväe kopterile Laatsi sõnul kaugmaalennud ei sobi, kuna nende kopter on väiksem kui piirivalve oma.

Lennuki pardal oli kaks pilooti, ütles Leedu lennuameti asedirektor Alvydas Šumskas Leedu Delfile. "Lennuk kadus radariekraanidelt 97 meremiili kaugusel rannikust kohaliku aja järgi kell 16.16. Ilmaolud olid head," ütles ta.

Lennuameti esindaja sõnul olid piloodid, umbes 60-aastased Adolfas Mačiulis ning Alvydas Selmistraitis väga kogenud - mõlemal oli selja taga enam kui 15 000 lennutundi.

Klaipedasse teel olnud An-2 oli alles hiljuti läbinud ka tehnilise kontrolli.
"Lennuk oli heas seisukorras," väitis lennufirma juht Viktor Sisniauskas Leedu Delfile.

Ta lisas, et praegu on teada, et lennuk oli Leedu õhuruumis ja ühenduses Palanga lennujaamaga, kuni ühel hetkel ühendus katkes. Võibolla tulistati lennuk alla," muretses Sisniauskas.

"Tegu on esimese korraga, mil tsiviillennuk Läänemere kohal kadunuks jääb," lisas ta.