Videos astub üles USA-s tuntud saatejuht ja kokk Rachael Ray kellel on kaelas sall, mis meenutab araablaste peas kantavat salli moodi peakatet, kirjutab ajaleht The Independent.

Väljaanne märgib, et üks USA blogijatest nimetas seda reklaami „Araabia terrorismi ja intifada sümbolite propageerimiseks”. Sellele märkusele reageerisid tuhanded inimesed oma kommentaarides. Ühed kirusid blogijat oma ebatolerantsuse pärast, teised jälle olid temaga nõus ja kutsusid lugejaid üles boikottima Dunkin’ Donutsi kaubamärki.

Lõppkokkuvõttes otsustas löögi alla sattunud kiirsöögifirma võtta oma reklaamvideo kodulehelt maha. Firma avalduses öeldakse, et Rachael Ray riietuses pole mingit sümbolismi ja tema salli sarnasus Araabia peakattega on juhuslik.

Pärast video mahavõtmist sattus söögifirma taas löögi alla ja teda hakati süüdistama järelandmises absurdsetele konservatiivsete internetikasutajate nõudmistele.