Air France sai Airbus 330 lennukist viimase teate Eesti aja järgi kell 5.14. Selles teatas meeskond, et turbulentsi tõttu on lennuki elektroonika kinni kiilunud. Mõni hetk varem oli lennuk lennanud äikesetormist läbi.

Prantsuse transpordiminister Jean-Louis Borloo tunnistas, et lennukil peaks praeguseks ajaks juba kütus otsas olema. "Kahjuks peame me leppima kõige traagilisema stsenaariumiga," ütles ta.

Viimane teade, mis Airbusilt enne side katkemist laekus, oli probleemidest elektrisüsteemide töös. Muu hulgas teatati ka lühistest, mis algasid pärast õhuaukude piirkonda sattumist, märgib Reuters.

Lennuekspert Chris Yates kirjeldas AP-le õnnetuse võimalikku kulgu järgmiselt: "Aega on kulunud juba enam kui kolm tundi. Hädakutsungit pole saadud. Järeldus on see, et on on juhtunud midagi katastroofilist, mis on põhjustanud lennuki allakukkumise. Arvan, et see kukkus alla väga ruttu, nii kiirelt, et pilootidel polnud võimalik hädakutsungit saata."

Yatesi sõnul või lennuõnnetuse põhjustada ükskõik mis - alates tehnilisest rikkest kuni terrorismini.

Brasiilia õhujõud tegelevad lennuki otsingutega Fernando de Noronha saarte lähistelt, mis asuvad umbes 350 kilomeetri kaugusel Brasiilia rannikust kirdes. Just seal võis lennuk arvatavasti alla kukkuda.

Lend AF 447 oli teel Brasiiliast Prantsusmaale. Lennukis oli 216 reisijat ning 12 meeskonnaliiget. Lennuk pidi Pariisis maanduma kell 12.15 Eesti aja järgi.