Harmoonia ekspress saavutas katsetustel tippkiiruseks 394 kilomeetrit tunnis ning oma esimesel reisil oli selle keskmine kiirus 350 kilomeetrit tunnis. Seda võib võrrelda Jaapani Shinkanseni süstikrongide ja Prantsusmaa TGV tavapärase töökiirusega, milleks on 300 kilomeetrit tunnis. USA-s kulub Amtraki Acela rongil tervelt kolm ja pool tundi Bostoni ja New Yorgi vahelise tühise 300 kilomeetri läbimiseks, vahendab CNN.

Hiina riikliku meedia teatel kulutas valitsus nelja ja poole aasta jooksul Harmoonia ekspressi raudtee rajamiseks 17 miljardit dollarit (187 miljardit krooni). Wuhan investeeris 2,4 miljardit dollarit (26 miljardit krooni) prantslaste kujundatud uude raudteejaama, kus on 20 rööpapaari ja 11 perrooni.

Esimese klassi pilet Harmoonia ekspressil maksab 780 jüaani (1254 krooni) ja teise klassi pilet 490 jüaani (788 krooni). Hiina lennufirmad, mis nagu raudtee-ettevõttedki on enamasti riigi omanduses, on vastanud rongiliini avamisele hindade alandamisega. Näiteks China Southern Airlines pakub lennupileteid alates 250 jüaanist (402 kroonist).

Isegi teise klassi pilet võib osutuda liiga kalliks suuremale osale potentsiaalsetele reisijatele, kelleks on umbes 20 miljonit Guangzhou ümbruse tööstuspiirkonna töölist, kes on pärit Hiina sisepiirkondadest. Edasi-tagasi reisiks kuluks kaks kolmandikku nende kuupalgast.

Hiina raudteede ministeerium kavatseb 2012. aastaks ehitada 18 000 kilomeetrit ülikiireid raudteeliine.