Golubevi sõnul hakkavad aastaks 2020 üha suuremat rolli mängima gaasileiukohad mandrilaval ning nende kasutuselevõtuks vajab Gazprom umbes 20 tankerit ja enam kui 40 laevast koosnevat abilaevastikku, vahendab Ukraina Delfi.

Golubev tuletas meelde, et endises Nõukogude Liidus ehitati suuretonnaažiline laevastik just Ukrainas. „Aega veel on, aga kolme-nelja aasta pärast peame lõpliku otsuse vastu võtma,” ütles Golubev.

Golubevi arvates segavad selleteemalise kootöö edukat arengut poliitilised ambitsioonid. Gazpromi esindaja märkis, et oleks piinlik, kui tellimused nendele laevadele saavad teised riigid. Golubev väljendas kahetsust ka selle üle, et Ukraina tööstus ei osale Štokmani gaasivälja projektis Venemaal. Seal vajaliku varustuse ostab Gazprom teistest riikidest.