Ülevaate neist minutitest on koostatud Air France'i avalduste ja Prantsuse riigiprokuröri asetäitja Elisabeth Senot' ütluste põhjal.

Concorde'i reisilennuk lend AF 4590 pidi väljuma New Yorki kell 15.25, pardal sada reisijat ja üheksa meeskonnaliiget. Väljumine viibis, sest lennuki kapten Christian Marty nõudis pidurdusseadme väljavahetamist mootoris number kaks lennuki vasaku tiiva all. Remondiks kulus 30 minutit.

Air France'i sõnul ei ohusta ühe mootori pidurdusseadme rike küll neljamootorilise lennuki ohutust, kuid suure reisijatehulgaga arvestades eelistas piloot siiski vea parandamist.

Väljalend lükkus veelgi edasi, kuna osa reisijate pagas ei jõudnud õigeaegselt kohale. Kõik reisijad saabusid Charles de Gaulle'i lennujaama teiste lendudega.

Kell 16.31 lahkus Concorde parkimisalalt. Täpsustamata kellaajal sai piloot stardiloa.

Viiskümmend kuus sekundit pärast stardiloa saamist (nagu selgus lennuki musta kasti helisalvestist) teatasid dispetšerid piloodile tulest lennuki tagaosas.

Piloot omakorda teatas teise mootori seiskumisest.

Mõned sekundid hiljem teatasid dispetšerid, et tuli lennuki sabaosas laieneb. Piloot vastas, et ei suuda lennukit peatada, sest hoog on liiga suur. Ta jätkas, et suundus hädamaandumiseks lähedalasuvale Le Bourget' lennuväljale, sest ei saanud lennukit ringi pöörata, et de Gaulle'ile naasta.

Le Bourget'sse jõudmiseks pidi ta tegema kaare.

Tunnistajad nägid, kuidas madalal lendav Concorde, pikk tulesaba taga, kaare võtmiseks kaldus, ilmselt püüdes asustatud piirkonnast eemale jõuda. Seejärel pöördus lennuk kummuli.

Kell 16.44 kukkus Concorde Gonesse'i linnas hotelli peale. Le Bourget'ni jäi vaid paar kilomeetrit.