Briti meedia järelevalveorgan trahvis Vene propagandakanalit RT 200 000 naelaga

 (46)
Briti meedia järelevalveorgan trahvis Vene propagandakanalit RT 200 000 naelaga
Foto: Ilija Pitalev, Sputnik

Suurbritannia meedia järelevalveorgan Ofcom trahvis Vene propagandakanalit RT 200 000 naelaga (223 000 euroga) erapooletusreeglite rikkumise eest endise spiooni Sergei Skripali mürgitamise, Ukraina poliitika ja Süüria konflikti kajastamises.

Ofcom teatas, et trahv on seotud RT uudiste- ja päevakajaliste asjade saadetega 17. märtsist 26. aprillini, milles oli juttu sellistest asjadest nagu Sergei ja Julia Skripali mürgitamine, konflikt Süürias ning Ukraina valitsuse suhtumine natsismi ja mustlaste kohtlemine, vahendab Reuters.

RT trahviga nõus ei ole.