Associated Press teatab, et kaduma läinud lennuki komandör oli kogenud piloot - tema lennustaaž on 11 000 tundi. Ka kadunud lennuk oli uus, see võeti kasutusse alles 2005. aastal ning see jõudis lennata vaid ligi 19 000 kilomeetrit (2500 lendu).

Lennuki pardal oli 227 inimest (varem teatati, et 228) - 126 meest, 82 naist ja seitse last, lisaks 12 meeskonnaliiget.Suurem osa neist olid brasiillased, 60 olid Prantsuse kodanikud ja 20 Saksamaalt pärit.

Prantsuse transpordiminister Jean-Louis Borloo ütles, et suure tõenäosusega sattus lennuk äikese kätte ning on alla kukkunud.

Air France teatas, et enne sisenemist Dakari (Senegal) lennujälgimistsooni sattus reis AF 447 tehniliste probleemide kätte - "Rõhu langus lennuki salongis ja probleemid elektriseadmetega," seisab teates.

Hetkel, mil lennuk väljus Fernando de Noronha saartel asuvate CINDACTA radarite raadiusest - kell 04.48 Eesti aja järgi - olid kõik lennu parameetrid korras: lennuk oli 11 kilomeetri kõrgusel ja liikus 840 kilomeetrise tunnikiirusega.

Side Recifes asuva kontrollkeskusega kadus Brasiilia õhujõudude teatel umbes kell 09.00.

Lennuk A330-200 võeti kasutusse 1998. aastale - selle pikkuseks on 58,8 meetrit, ta võtab pardale kuni 253 või 293 reisijat. Lennukil on General Electric CF6-80E mootorid.

Tal on võrreldes oma eelkäija A330ga lisa kütusepaak, mis teeb lennukauguseks kuni 12 500 kilomeetrit. Meeskond koosneb 12 inimesest - kolm pilooti ja 9 stjuurdit/stjuaardessi.

Airbus on suurimaid lennukite tootjaid, mis toodab reisi-, kauba- ja sõjaväe transpordilennukeid.