Delfi on lugejat huvitava info koondanud teemaveebidesse. „Meie eesmärk on pakkuda võimalikult sisukat ja asjakohast lugemist, keskendudes konkreetsele valdkonnale,” selgitab Ekspress Meedia teemaveebide juht Mairi Peetersoo.

Teemaveeb käsitleb üht spetsiifilist teemavaldkonda ja kõike sellega seonduvat. Viimase aasta jooksul on Delfis avatud viis uut teemaveebi, kokku on lansseeritud 12 teemaveebi, mis inimesi rohkemal või vähemal määral iga päev puudutavad: pere, toitumine, reisimine, lemmikloomad, kodu, mood jms. Kuna üks konkreetne teemaveeb ühendab endas valdkonna asjaarmastajad, blogijad ja spetsialistid, leidub neis praktilist abi, põnevat lugemist, erialaseid uudiseid, videoid, galeriisid, teste ja muud asjakohast käsitlust.

Delfi teemaportaalides käib arvuti kaudu keskmiselt üle 280 000 unikaalse kasutaja kuus, lisanduvad mobiili ja tahvelarvuti kasutajad. Võrreldes eelmise aastaga on Delfi teemaportaalide külastatavus kasvanud üle 60 protsendi. Suurematest teemaportaalidest on nüüdseks välja arenenud juba ajakirjad, mis ilmuvad iga kuu kvaliteetnädalalehe Eesti Ekspress vahel.

„Meediatarbimise muutuste tõttu on märgata tugevat huvi kasvu teemaveebide järele ning selle trendi jätkumist on näha ka sel aastal. Kindlasti tahame lugejate soove täita – olemasolevale 12 teemaveebile on lähiajal oodata lisa,” sõnab Peetersoo.

Praegu kuuluvad Delfi tooteportfelli eestikeelsed teemaportaalid perejalaps.ee, alkeemia.ee, reisijuht.ee, moodnekodu.ee, catwalk.ee, elutark.ee, lemmikloom.ee, igav.ee, toidu- ja joogiportaal maitsed.ee ning venekeelsed portaalid turist.ee ja woman.ee. Kõige uuem teemaveeb kinoveeb.ee lansseerus alles möödunud nädalal.