Tunnuslause käib Delfi kaubamärgiga kaasas kõikides kohtades, kus see on võimalik (tooted, reklaamid, materjalid jne).

Meie soov on, et tunnuslause peegeldaks väärtust, mida Delfi pakub tema kasutajate arvates.
Me soovime leida tunnuslauset, mis toetab kuvandit, et Delfi on ise sisutootja ja mis aitab vabaneda tänaseks iganenud kuvandist, et Delfi on mujal ilmunud uudiste vahendaja. Nimelt on juba täna üle 60% Delfi sisust loodud Delfi toimetuse poolt ning Delfist on saanud Eesti üks olulisemaid uudistekanaleid

Tunnuslause ei ole üldjuhul iseseisev, vaid on esitletud koos kaubamärgiga Delfi ning asub kas selle all või järel. Näiteks: DELFI - sinu sõber internetis

Tunnuslause soovituslik pikkus võiks olla 2-5 sõna. Eelistatumad on 2-3 sõnalised laused.

Delfi tunnuslause väljamõtlejale on auhinnaks 2 piletit Tallinnas 18. aprillil toimuvale Metallica kontserdile. Jooksvat infot konkursist, juba väljapakutud tunnuslausetest ja tulemustest saate jälgida, kui registreerite Delfi fännideks Facebookis Delfi lehel.

Tunnuslauseid saab saata aadressil turundus@delfi.ee alates 14. jaanuarist kuni 21. jaanuarini. Tunnuslause pakkumisel märkige ära oma ees- ja perekonnanimi, Facebooki kasutajanimi ning kontakt meiliaadress ja telefon. Anname auhinna ainult inimesele, kes on Facebookis Delfi fännkubi liige. Osaledes konkursil annate Delfile õiguse kasutada Teie poolt pakutud tunnuslauset.

Otsused teeme teatavaks hiljemalt 28 jaanuaril.

Konkursi võitja kuulutab välja Delfi koostatud žürii. Hakkame Delfi FB kontol avaldama ka konkursile laekunud huvitavamaid tunnuslauseid, et näha, milline on teie reaktsioon lausetele.

Tunnuslause sisust

Delfile olulised väärtused, millega tunnuslause ei tohi vastuollu minna:
1) Olulisus ja ajakohasus - Delfi kajastab kõike, mis on hetkel oluline ja seda nii uudistes kui ka interneti teenuste (otsing, fotode ja videote hoidmine, mängud, ilmateade, TV-kavad, Eesti kaart, Mistoimub.ee andmebaas, Kasulik.ee kalkulaatorid, olulisemad kuulutusteportaalid ja e-poed jne.) osas. Olulised asjad leiad alati Delfi esilehelt. Delfi teab ning edastab kaasaegse maailma trende ja hoiakuid.

2) Kiirus - Delfi on esimene, kes teatab olulisemad uudised ja suudab operatiivselt reageerida turundajate soovidele ning pakkuda reklaamilahendusi.

3) Avatus ja kaasamine - Delfi on avatud erinevatele arvamustele ning iga kasutaja saab portaalis erineval moel kaasa lüüa, anda oma panuse ning ennast teostada. Delfi on ka avatud partnerlussuhetele, mis toovad kasutajateni uued edasiviivad lahendused. Meie eesmärgiks on tuua kasutajale lähedale parimad asjad internetist ning olla see vahendaja, kes valib välja turvalise ja kvaliteetse lahenduse.

Võimalik, et selle protsessi tulemusena leiame mitu erinevat tunnuslauset, mis edastavad erinevaid sõnumeid või sobivad kasutada erinevates kohtades. Samuti peame võimalikuks, et konkurss ei too Delfile sellist lauset, mida me hakkame kasutama, kuid sellest sõltumata anname välja konkursi auhinna žürii poolt parimaks tunnistatud tunnuslausele.