Märksõnad lisatakse artikli juurde automaatselt pärast uue artikli sisestamist ja analüüsi. Toimetaja saab vajadusel artikliga seotud märksõnu muuta või kustutada. Uut reklaami näidataksegi ainult siis, kui artiklis sisalduvad just need märksõnad, mis reklaamijat huvitavad. Ühes artiklis kuvatakse korraga kuni 3 tekstilinki, mis võivad roteeruda. Reklaamisõnumi pikkuseks on kuni 50 tähemärki.

Delfi märksõnapõhise reklaami projektijuht Meelis Ojasild ütles, et Delfi uut tekstireklaami näidatakse just siis, kui lugejal tekib ostusoov või täiendava info vajadus konkreetse teema kohta – õigel ajal ja õiges kohas.

Nii Google AdWords'i kui Facebook'i reklaamidel on kasutusel oksjonipõhine hinnamudel ehk mida rohkem on pakkujaid, seda kõrgemale hind tõuseb. Delfi puhul on kõigile reklaamijatele üks ja sama hind – prooviperioodil, mis kestab augusti lõpuni, maksab iga klikk tekstireklaamil 8 krooni. Tellijal on oma reklaami statistikale ka reaalajas juurdepääs.

„Klikipõhine hinnastamine on Delfi puhul esmakordne,“ sõnas Delfi juhatuse esimees Sven Nuutmann. „Sellest kujuneb hitt just väiksematele reklaamijatele ning peamiste konkurentide Google AdWords’i ja Facebook’i reklaamidele. Pärast edukat märksõnareklaami käivitamist Eestis, viime reklaamimudeli ka Lätti, Leetu ning Ukrainasse.“

Reklaamihuvilised saavad klikipõhise reklaami kohta täpsemat infot siit.