"Ostsime puhkusereisi Hurgadasse 18.02 - 25.02.16 ja hotelliks sai valitud Hilton Plaza Deluxe Room. Saabumisel ootas meid üllatus. Müra ja sellega kaasnev tolm kestsid kella 07.00 kuni 22.00," oli Juri äärmiselt nördinud.

"Kuigi olime Deluxe toa eest ette tasunud, võimaldati meil ööbida vaid standard toas. Peale hulga töömeeste nägime hotellis veel umbes kuute klienti," rääkis Juri.

Juri sõnul vahendas neile hotelli firma nimega Go Global Travel. "Et hotellis toimub remont, seda meile ei öeldud – loomulikult poleks me Hilton Plazasse läinud. See ei olnud mingi väike remont. Korraga oli töös kolm suruõhuhaamrit, kopp ja umbes 30 kuni 40 töömeest – seda lärmi ja tolmu! Enamus aega viibisime abikaasaga hotellist väljas Hurghada Marina Boulevardil kohvikutes ja restoranides," rääkis Juri.

Küsimusele, et kuidas puhkust lõppkokkuvõttes hindate, vastas Juri: "Kõik, mis jäi Hilton Plazast välja oli suurepärane!"

Pahane klient juhtis tähelepanu ka asjaolule, et kui näiteks Booking.com ja teised hotelli- ning reisivahenduse ettevõtted reklaamivad hotelli oma kodulehtedel äärmiselt glamuurselt, siis nagu kliendi tehtud fotodelt näha, erineb saadud teenus reklaamitust nagu öö ja päev.

Go Global on avalike andmete kohaselt Iisraeli hulgimüüja, kelle kontor asub Slovakkias. Go Global müüb edasi ka teiste hulgimüüjate nagu Miki, Hotelbeds ja BW hotelle.

Hea lugeja, anna ka sina teada enda kogemusest hotellidega välismaal. Ootame lugusid, pilte ja videoid aadressile rahvahaal@delfi.ee või meie vihjekasti!