Pirital, Purde tee ja Kose tee ristmik

Kose teel on kõrge aed ja selle ees kõnnitee, kus sõidavad ka jalgrattad! Selleks, et Purde teelt näha Kose teed, pead sõitma kõnnitee peale, kuid oli juhus, kus millimeeter jäi puudu, et jalgrattur oleks täie kiirusega vastu poritiiba ennast vigaseks sõitnud! Mingi peegel peaks seal olema, või tuleks aed madalamaks tegema!

Fotograafi tähelepanek: Esimene ettejuhtuv auto keeras pimedast nurgast välja, kuigi stopp-märk käskis peatuda.

Pirita Keskuse kõrval olev sebra

Sellel on mitu inimest korduvalt auto alla jäänud. Nimelt, kui fooris on roheline tuli jalakäijale, on autodel lubatud pöörata üle sebra paremale. Ees on aga hekk, mis tõkestab vaate sebrale. Samas on ka kohe teine sebra selle järel, kus sama lugu selle vahega, et jalakäija peab nüüd vaatama üle õla sebrat rohelise tulega ületades, sisuliselt pöörates end ringi ja vaadates selja taha. Autodel on aga samal ajal lubatud suure kiirusega üle sebra pöörata vasakule. Midagi nii haiget pole mamujal liikluses täheldanud. Samas asub muidugi ka kool ja lasteaed. Korduvad õnnetused ei muuda meie autojuhtide arusaamu turvalisest liiklusest. Ikka sama olukord.

Väga ohtlik ülekäigukoht on Põhja pst ja Soo tänava ristmikul

Kuna ülekäigu koht on vahetult pärast Põhja pst. kurvi, siis suur osa autodest ei võta kurvi võttes kiirust maha ning sõidavad julmalt jalakäijata rajast üle. See ristmik nõuab kindlalt foori. Ka on absurdne minna linna poole sõitva trammi peatusesse, liikudes tükk maad vastupidises suunas (Soo tänavale). Mina teeksin ülekäigukoht rajad selliselt, et üks läheks enne kurvi üle Põhja pst trammipeatuse suunas ja teine pärast kurvi üle Põhja pst. RIMI kaupluse suunas. Enne kurvi olev jalakäijate ülekäigurada sunniks autodel hoogu maha võtma, sest nad näevad juba kaugelt, et inimesed soovivad teed ületada. Muidugi oleks kindlam see lahendada valgusfooriga. Kalamajas elab palju lapsi, kes liiguvad GAGi ja Vanalinna hariduskollegiumisse. Sellega peaks arvestama. Ka vanad inimesed pole võimelised kiirreageerima, kui autojuhid liikluseeskirju eiravad. Olen sellele mõelnud pidevalt, kuna pean seda ristmikku ületama iga päev.

Ülekäigurada Pärnu maanteel Rahumäe jaama juures

Minu laste jaoks on kõige ohtlikum ülekäigurada Pärnu maanteel Rahumäe jaama juures. Ülekäigurada jääb valgustusposti varju ja autojuhid ei märka teed ületavaid lapsi. Eriti ohtlik on olukord siis, kui bussipeatuses on buss (suunaga Nõmme poole). Osad autod kiirendavad, et jõuda bussist mööda, kuid just siis on oht ülisuur. Kiirendav auto ei märka õigeaegselt ülekäigurajal inimest.

Tallinnas Paldiski maanteel ülekäigurada Ristiku bussipeatuse juures

Kui Ristiku tn poolt Tulbi tn. poole liikuda, siis peaaegu alati on sedasi, et kesklinna suunduvad autod teises reas ei märka mingil põhjusel, kui esimeses reas auto seisma jääb. Kahel korral on autod äkkpidurduse teinud, nii et ühel korral jäi auto keset ülekäigurada seisma, teisel korral oleks peaaegu tagumine auto tagant sisse sõitnud. Kolmandal korral pani üks auto aga sellise hooga läbi, nii et kui ise poleks ettenägelik olnud, siis ilmselgelt ma siin ei kirjutaks. Kusjuures olen seda ülekäigurada elus heal juhul 10 korda ületanud ja 1/3 neist juhtudest oleks päisepäeva ajal halvasti võinud lõppeda!

Ohtlik on TTÜ juures

Kohe peale ringteed on ülekäigurajad. Autojuhil on niigi tegemist, et jälgida ringil liiklust ja siis kohe maha sõites on ülekäigurajad. Need võiks olla pisut kaugemal. seal kus tee on juba sirge!
Seal on suudetud koguni kaks ülekäigurada teha vahetult ringilt mahasõites, üks Nõmme suunal ja teine Õismäe suunal. Ringile läheb kaks autosõidu rada ja sul on vaja koguaeg jälgida teisel real sõitvaid autosid (kes kuhu pöörab jne).Sa ei jõua tähele panna enne kui hilja: uskuge, seal veel juhtub!

Ülekäik Magdaleena haigla juures

eriti ohtlik Magdaleena haigla juures, kus ei tohiks seda üldse olla.

Tallinna ülikooli ees olev ülekäigurada

Seal on alati palju pea laiali otsas tudengeid ja laste Muusikakooli lapsi, kes ülekäigurada iga päev ületavad. 2+2 sõidukitele ja kaks trammiteed. Huvitav, kaua see Tallinna liikluse korraldajad veel munevad, et sinna väljakutsega foori ei ehita? Kas selle ülekäigurajal veel vähe pauke on olnud!