"Pühapäeva, 7. juuli õhtul kella viie või kuue paiku soovisin kasutada Toompargi R-Kioski kõrval asuvat uhket automaatset WC-d. Üks kasutuskord maksis juhendi järgi 20 eurosenti. Panin korralikult raha ettenähtud pilusse, ootasin hetke... ja mitte midagi ei juhtunud. Mõtlesin, et ehk on keegi juba sees ja otsustasin oodata.

Mõne aja pärast hakkasin kannatamatuks muutuma ja mõistsin, et kedagi teist putkas siiski olla ei saa. Otsustasin, et proovin raha uuesti sisestada. Selleks vajutasin kõigepealt nuppu, mis peaks juba makstud raha tagasi andma. Ka nüüd ei juhtunud mitte midagi. Vajutasin nuppu üha uuesti ja uuesti, aga raha tagasi ei antud. Seejärel otsustasin kergeusklikult uue 20-sendise pilusse toppida.

Mõtlesin, et küllap on eelmine kusagile poole peale kinni jäänud ja vajab väikest tõuget. Tutkit! Ka sellest rahast jäin samamoodi ilma. Samal hetkel sõitis minust jalgratastel mööda noor pere. Pereisa hüüdis mulle abivalmilt: "Nje rabootajet!"

Vaatasin neile mõnda aega õnnetult järele ja vantsisin siis R-Kioski juurde. Müüjatädi selgitas mu küsimise peale, et WC olevat terve päeva muudkui raha söönud ja inimesed on lausa endast väljas.

Miks keegi päev otsa inimesi lollitanud masinat parandanud või vähemalt hoiatava sildiga varustanud polnud, seda tädi ei teadnud. Müüjatädi soovitas mul lihtsalt Balti jaama tasulisse WC-sse minna. Nii ma tegingi. Pärast sealse 35-sendise pileti lunastamist olin tualetiskäigu peale kulutanud juba 75 eurosenti. Kalliks on see elu meil läinud!" kurdab lugeja.

"Vastuseks ettevõtlusameti järelepärimisele kinnitas JCDecaux Eesti OÜ, et Toompuiestee 36 asuv WC on töökorras. Tualett ei olnud rikkis, vaid mündid ei läbinud teatud perioodil mündikogujat, mistõttu tualettruumi uks ei avanenud. JCDecaux Eesti OÜ hooldustehnik tuvastas esmaspäeval läbi viidud kontrolli käigus, et seitse münti ei olnud läbinud mündikogujat. Tema selgituste kohaselt võis olla tegemist mingi kõrvalise eseme blokeeringuga, mis lahenes iseenesest, sest peale neid seitset korda on kõik mündid läbinud jälle mündikoguja ja ukse avanud.

Isik, kes ei saanud WC-sse sisse ja tahab oma raha tagasi saada, peaks pöörduma JCDecaux Eesti OÜ poole telefonil 630 9940 või e-kirja teel info@jcdecaux.ee.

Tõusetunud probleemide operatiivseks lahendamiseks Toompuiestee 36 avaliku tualeti kasutamisel, lisab JCDecaux Eesti OÜ nähtavale kohale telefoninumbri, millele abisaamiseks pöörduda," teatas Tallinna kohalike maksude osakonna juhataja Riina Koit.