"Järelikult tuleb hakata juba praegu mõtlema nende saadete vaatamise vähendamisele, et kaoks harjumus ja oleks sujuv üleminek. Ei kavatsegi neile maksma hakata. Pealegi pole need kanalid ka suuremat väärt, pigem üks närvesööv reklaamterrorism. Kaalun kodus ühe vaatajakoha lisamist vaid sel juhul, kui otsusega kaasneb reklaami kadumine kanalilt. Õnneks on neil piisavalt konkurente, keda vaadata. Ise teavad. Kui reiting pole tähtis, siis andku minna!"

"Kaldun arvama, et suvel on vabalevi vaatajaid oluliselt rohkem kui 100 000, sest suvilates pole kaableid ja enamik ei viitsi paariks kuuks ZuumTV-d võtta."

"Enne digi tulekut räägiti kogu aeg, kui soodne see on, kuna saab ühele sagedusele rohkem kanaleid panna ja hoiab kõvasti kokku. Kuhu see kokkuhoid siis kadus, et ikka ära ei tasu ja varem analooglevi tasus?"

"Loodus tühja kohta ei salli, seega head teed minna. Isiklikult vahin üldse vähe telekat, vaid vahel autos, kui kedagi ootan. Seega on isegi natuke kahju, kui vabalevist kaob, sest autosse mingit Starmani küll ostma ei hakka."

"Ma maksaks kõikvõimalike kanalite eest ilma kobisemata, kui ma saaks need ise valida ja koostada omale meelepärase paketi. Praegu saab ühekaupa valida ainult üksikuid kanaleid ja need on ka kirved. Kui aga valid levitaja poolt koostatud paketi, saad iga huvipakkuva kanaliga kaasa kümme sellist, mida üldse ei vaata."

"Tegelikult sellel väga vahet pole, sest enamik on nagunii tasuliste kanalite peal ja tihti peab sõlmima lepinguid, et ka "tasuta" kanaleid näha. Küsimus on selles, et kui hakatakse eraldi raha küsima, siis peaks tõusma ka teenuse kvaliteet ja see teeb asja veel kallimaks."

"Palju odavat reklaami ja seetõttu vähe vaatajaid. Teine valik oleks olnud vähem, kuid kallima hinnaga reklaami ja vähesema reklaami arvelt rohkem vaatajaid. Ise nad valivad, mis tingimustel raha teenivad, ja lahkumine on nende valikute tulemus. Palju õnne! Ei tõuse minu käsi kunagi maksma raha selle eest, et saaks vaadata reklaame."

"Kui teil kanalist reklaami vahele natuke filmi ja saadet tuleb, siis on hästi. Tundub, et teil ei mahu reklaam kusagile ära. Tõstke siis hinda ja maht väheneb, inimesed vaatavad teie kanalit suurema huviga, mitte ei tõmba netist filme, ja kõik on rahul. Reklaamiostja mingu aga kukele, oskame ise ka pesupulbrit valida."

"See on hea märk sellest, kuidas aegunud formaat ehk televisoon hakkab varsti surema ja nii-öelda viimases faasis üritatakse veel teha kõik selleks, et kasumlikud olla."

"Kuna ei suudeta konkurentsis püsida, siis vähendatakse vaatajaid ja reklaamitulude saamise võimalusi veelgi? Ilmselt kujutletakse, et sedasi tekitatav "eksklusiivsus" suurendab huvi?"

"Minu jaoks ei muutu midagi. Minu telekas pilti ei näita. Mina vaatan telekat niisama. Istun ja vaatan. Naudin tema sobivust sektsiooni. Ega mul teda vaja olekski, aga sektsiooni jääks tühi auk ja mida ma siis ajaviiteks vaataks? Mõni vaatab aknast välja, mõni oma meest, mõni külmkappi ja mõni õllepudelit. Mina vaatan telekat."