Saada meile lugu, pilt või video siit!

Rahva hääl on rahvaajakirjandus – seda kõige paremas ja sügavamas tähenduses! Siia saavad kirjutada ja oma pilte/videosid saata kõik, kel teistega midagi jagada.

Tele2-st telefoni ostnu: on selline käitumine pikaajalise kliendiga eetiline?

 (122)
Tele2-st telefoni ostnu: on selline käitumine pikaajalise kliendiga eetiline?
Foto: Ilmar Saabas

Tele2 poest telefoni ostnud ja selle kulleriga endale koju tellinud Martin on nördinud, kuna telefon siiski ei jõudnud tema pereni.

"Kui osta e-poest telefon, maksta selle eest ja lasta kullerteenusega toimetada oma koduaadressile, tellimuse lehele kirjutada lisateade kullerile - mina isiklikult kirjutasin "paki võtab vastu minu elukaaslane (nimi) ja isikukood" - siis see inimene ikkagi ei saa seda pakki kätte, kuna kaup väidetavalt antakse ainult lepingu omanikule," pahandab Martin.

"Olen maksnud kauba täies mahus kinni ega saa määrata ise inimest, kes selle kätte saab. Probleem tekkis, kuna viibin ise välismaal ja oli vaja perre uut telefoni. Olen ise olnud Tele2 pikaajaline klient omades nelja lepingulist numbrit. Miks ei saa mina määrata inimest, kes võib kullerilt kauba vastu võtta? Kas see pole kuidagi seadusega vastuolus? On selline käitumine pikaajalise kliendiga siis eetiline?" on mees nördinud.

Klienditeenindusest vastati Martinile nende küsimuste peale, et saate tellida kauba uuesti kui välismaalt saabute. "Miks pean ma oma raha seal kinni hoidma saamata kätte kaupa, mille eest olen maksnud?" ei mõista Martin telekomifirma käitumist.