Käin enamasti jala, kuna kodu ja töö jäävad kesklinna piirkonda. Vahel on vaja liikuda ka kaugemale, nt Mustamäe või Lasnamäe. Irooniline, et mitte kuskile pole saanud ühe vahendiga. Ikka peab ümber istuma. Minu jaoks on mõistmatu, et ühtegi bussi ei sõida näiteks Suur-Ameerikast Liivalaiasse: saaks Mustamäelt otse Tartu mnt-le ja Lasnamäe poole, aga ikka peab Vabaduse platsilt ja Estoniast läbi kolistama.

Tahad liikuda Tehnika tänavalt Balti jaama: ikka trammiga ringiga läbi kesklinna. Tahtsin minna Mustamäelt bussiga Veerenni tänavale: taaskord, selle asemel, et Suur-Ameerikast otse panna, läheb läbi kesklinna. Tulemus see, et jala läheb otse ca 10min, kui bussiga need lisapeatused kaasa sõita, samuti ca 10min. Nüüd muudeti ka tramm 4 ära ja kesklinnast Lasnamäele otse enam ei saa, peab tramm 2 peale ümber istuma.

Mõistaks, et elad äärelinnas ja valikuid vähe, kuid linna südames võiks põhituiksoontele ka transporti lisada ja kui juba on otsetee olemas (just trammid), siis kena oleks mitte marsruuti hakkida kahe erineva sõiduvahendi peale. See tähendab lisa 5-10minutit (oleneb, kui geniaalselt on graafikud timmitud, üldjuhul on ümberistumispunktides tehtud nii, et kaks eri vahendit saabub samal ajal. Seega on nii, et kindla peale jääd maha). Tundub vähe, aga kui kasutad mitmeid marsruute, siis võib kena tunnike juurde tulla.

Ilmselgelt võtan takso, et mitte jebida sõiduplaanide klapitamisega, graafikust mittekinnipidavate vahendite tagaajamise/peatuses passimisega, uimerdavates bussides/trammides nagu silgud karbid õõtsumisega. Kui töö ja kodu poleks teineteisele nii lähedal, ostaks auto.