"Juba mitu nädalat olin mõelnud, et tuleks teha uus Statoil extra kaart, sest vanal koorus pealt see kile maha. Seadsin sammud kodulehele, et seda uuendada. Kuna peres on kaks kaarti ja teine peaks olema seotud mehe kontoga, siis igaks juhuks helistasin Statoili klienditeenindusse. Minu suureks hämmastuseks sain teada, et nüüd on kõigil oma kaart ja need seotud kaardid enam ei toimi.

Esimene Statoili kaart tekkis meie perre ammu. Sellest on kindlasti möödas juba 10 aastat. Alguses polnud kahe kaardi süsteemi ja meil polnud peres ka kahte autot. Polnud muret - kaart seisis autos ja kes tankis, see kasutas. Siis tekkis kaks autot ja sai ka võtta kaks kaarti. Minu läbisõidu juures oli see hea hüppelaud. Muidugi oli aastaid kuldtase olemas. Nii on üldse sellel kõigel mõtet ja hinnavahe teistega ei ole ka tappev.

Nüüd aga on seis selline, et üks kaart saab edasi jätkata sama taset ja teine alustab algusest. Loomulikult saaks ka selle uue kaardi kuldtasemeni, kuid see kõik võtab aega. See aeg sai ju juba üle elatud. Nüüd tahab aga Statoil jälle haugata suure tüki ka nende rahakotist, kes on olnud aastaid lojaalsed. See 1201 liitrit on siiski pikk aeg. Sinu lojaalsus aga saab karistatud. Et sa oled aastaid olnud klient ja et kõik see raha, millega neile on makstud, on tulnud ühe ja sama perekonna taskust, see neid ei huvita. Võta omale uus kaart ja maksa obrokit lojaalsuse eest.

Ma hakkan selle kõige peale uurima hoopis muid kütusepakkujaid. See kõik ei vääri küünlaid. Lojaalsuse hind on röövimine," pahandab lugeja.

Statoil: soodustuse tase ei kadunud koos liitritega - seda ei langetata mitte kunagi

"Tundub, et siin on tegemist arusaamatusega ja suure tõenäosusega on kliendil tegelikult endiselt kuldtaseme soodustus.

Mistahes kaardivahetusega kliendi soodustuse tase ei lange ning kõikide olukordade lahendamisel püüame otsustada kliendi kasuks. Kui kliendil oli enne kaardivahetust kuldtase, siis sama tase säilib tal ka pärast kaardivahetust. Kui klient sisestas kaardi vahetamisel oma vana Statoil extra kaardi numbri, siis on ka uuel kaardil endine ehk kuldtase.

Tundub, et kliendis tekitas segadust asjaolu, et eelmise aasta novembris võttis Statoil Fuel & Retail kasutusele uue kaardisüsteemi. Selle raames viidi kõikide Statoil extra kaartide haldus üle uuele andmebaasile ning iga kaardi kasutaja kohta loodi uus konto, koos kogutud liitrite arvu ja soodustuse tasemega. Senised Statoil extra² kaardi kasutajad, kes olid seotud ühise Statoil extra kaardi kontoga, said uues süsteemis samuti eraldi kontod, aga kõikide kasutajate puhul säilis senine soodustuse tase.

Statoil extra² kaardi kasutajate puhul seisnes ainus erand selles, et kogutud liitrite arv kanti üle ühele kaardile. Selleks, et koguliitrite arvestus oleks korrektne, algas teisel kaardil liitrite arvestus algusest, kuid vaatamata liitrite arvule, säilis mõlemal kaardil senine soodustuse tase ehk antud juhul kuldtase. Samuti saame Statoil extra² kaardi kasutajatele kinnitada, et juba saavutatud taset me ei langeta.

Vabandan siiralt kliendi ees, kui meie klienditeenindaja selgitused tekitasid segadust. Selleks, et oma soodustuse taset kontrollida, tuleks kliendil võtta ühendust Statoili klienditeenindusega numbril 1776 ja edastada oma kontaktandmed. Siis saame soodustuse taseme üle kontrollida," seletab Statoili kommunikatsioonijuht Jaanus Pauts olukorra lahti.