Môned päevad varem, kui netiavarustes oli saadaval juba ka kinosaalis filmitud olematu kvaliteediga koopia, môtlesin algul isegi seda vaatama hakata, aga siiski otsustasin need paar päeva oodata ning mitte rikkuda eeldatavat filmielamust. Ja seekord ei eksinud, kuigi jah, paaril korral on ette tulnud totaalseid ämbrisseastumisi, kuna filmi trailerisse olid kokku kogutud ainsad vaadatavad stseenid kogu filmist.

Seekord lihtsalt vôtsin lahti nn. "piraatsaidi" kommentaaride osa ja mis esimesena silma hakkas, olid fraasid: "vaatasin veidi aega, äge film, homme lähen kinno"; vaatasin pool filmi, ei taha rikkuda filmielamust, jään ootama kuni DVD müüki tuleb" jne.

Et tegelikult needsamad isikud enamalt jaolt pärast valitud meediaga tutvumist lähevad ikkagi ja soetavad enestele legaalsed koopiad. Miks siis ikkagi selline salatsemine ja repressioonide kavandamine? Kuna ise kuulun sellesse gruppi, kes naljalt ei jookse iga reklaami peale ummisjalu poodi reklaamitut soetama ja vaadates kaugelt seda viimase aja Facebooki hullust, siis on minu isiklik arvamus see, et see on täiesti elementaarne katse internetile päitsed pähe tômmata ja panna teenima enesele mitte enam mega, vaid juba gigakasumeid.

Kôige eredam näide inimesega manipuleerimise vôimalustest ongi seesama Facebook. Sest üksikuid isikuid internetis jahtida ja kohtu ette tirida on väga kulukas, aga kui suuta môjutada vôi siis "stimuleerida"(ähvardada) internetiteenuse edastajat, siis teeb tema musta töö ja seaduseloojatel jääb üle ainult raha vastu vôtta. Kui kellegil on loogilisem versioon välja pakkuda, siis ärge häbenege. Sônavabadus veel siiani kehtib.