Täna kodus lugedes aga leidsin, et vautšeri ostu juures ei ole mitte midagi olulist kirjas. Kuidas vautšerit kasutada või kui palju see hinnasoodustust annab. Mitte midagi. Hakkasin nüüd mõned hetked tagasi uuesti lugema ja selgus, et kuskil ikkagi see seletus oli, küll aga selle leidmine võttis aega oma tunnike. Pluss ei olnud vajalik info seotud antud saidiga, mis vautšerit müüs.

Ühesõnaga sain petta ja päris korralikult. Kui vautšeri eest pidin välja käima 5 eurot, siis teenus ise koos sellega läks maksma 70 eurot. See on üüratu summa ja kuna olin hindadest juttu tegema hakanud alles salongis, kui oldi juba lõpetatud, siis olin sunnitud selle ikkagi maksma.

Hiljuti kirjutas minu üks endiseid kolleege mulle kirja, kus ta rääkis sarnase loo, kül aga hoopis teises valdkonnas. Nimelt oli temagi ostnud vautšeri ja teenust saama minnes selgus, et see annab vaid soodustust. Sarnaselt minu juhtumile ei olnud ostusaidil mitte ühtegi vihjet soodustuse kohta. Kaupmehed on teadlikud, et kui inimene ikka mitte midagi ei tea antud asjast, siis ta maksab nagunii vastu vaidlemata. See aga meenutab ju petuskeemi?