„Täna siis juhtus see, millest paljud on varemgi rääkinud - Rimi hinnad letil ja kassas ei klapi. Kuna ma väiksemal kaubal ei ole enamasti neid hindu jälginud, siis ei ole seda varem tähele pannud, mille peale Rimi võib-olla enda kaardid laobki? Ilmselt olen ka varem petta saanud, aga ei ole lihtsalt märganud,“ kirjutas lugeja.

Täna aga oli hinnavahe letil ja kassas pea pooleks! Kuna ma just pesupulbri pärast poodi läksin, siis jäi see silma. 4kg Ariel pesupulber, ilus suur reklaam väljas: Erinevad 4kg Ariel pesupulbrid 130.- krooni ning vana hind üle 200 krooni maha tõmmatud.

Pakuti küll kassas, et ma võin kauba tagastada, aga kuna seda ma sinna ostma läksin, siis jätsin kauba ikka endale. Letis lubatud hinnaga nad nõus müüma ei olnud, vaid kommentaar oli: "Vahel võibki letis ja kassas hind erineda!".

Asi ei ole minu jaoks rahas, asi on põhimõttes ning see viimane lause mind siia kirjutama ajaski. Kui Rimi suhtumine on nii ülbe siis võin ma paar minutit võtta ka selle loo postitamiseks.

Rimi kommentaar

„Uurisime kliendi kaebust ja kontrollisime sooduspakkumistes olnud tooteid. Tänasest alates on kõigis Rimides 149-kroonise soodushinnaga müügil Ariel 5-kilone pesupulber, mille tavahind on 259 krooni. Info pakkumise kohta on Rimi kliendilehes. Ka meie kauplustes sellele tootele eraldi väljapanek koos korrektse hinnainfoga,“ kirjutas Delfile Rimi kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja.

„Segadus võis aga tekkida sellest, et soodushinnaga oli müügil kuni eilseni (kuni 29.juuni) ka 4kg Ariel pesupulber, mis on nüüd tänasest 30.juunist müügil jälle tavahinnaga. On äärmiselt kahetsusväärne, et kõnealust arusaamatust ei suudetud kaupluses sõbralikult ja professionaalselt lahendada, vaid klient pidi lahkuma negatiivse kogemusega. Usun, et siinkohal oli tegu siiski kahe erineva toote segamini ajamisega ja oleme nõus, et kaupluse töötajad oleksid võinud osata sellest klienti täpsemini teavitada. Püüame omalt poolt teha kõik, et pakkuda klientidele professionaalset teenindust ja neile ostude tegemisel abiks olla.“

„Hinnaerinevusi kassas ja müügisaalis tuleb aga samuti tõesti kahjuks aega-ajalt ette, kuid need pole tõesti pahatahtlikud, vaid juhtuvad tehniliste vigade või inimlike eksituste pärast ehk siis teisisõnu teave hinnasildi vahetamise kohta ei jõua läbi kasutatava programmi kauplusesse või teabe jõudmisel jääb silt toote juures siiski vahetamata. Oleme siinkohal ka arutanud elektrooniliste hinnasiltide kasutamise võimalust, kuid kahjuks on need süsteemid väikese riigi jaoks liiga kallid ning seetõttu enne kui tehnoloogia selles vallas edasi areneb ja kasutamine odavamaks muudab, püüame ikkagi olemasolevaid süsteeme ja protsesse parandada ja teha omalt poolt kõik võimaliku õige hinnainfo tagamiseks.“

„Vabandame siinkohal väga kliendi ees ja tunneme siirast kahetsust segaduse tekitamise pärast. Samuti palume klientidel probleemide tekkimisel kindlasti pöörduda kaupluses ka infoleti töötajate või teenindusjuhi poole,“ lisas Mägioja.