„Istusin Viru hotelli ees Tulika takso peale, mis minu meelest on üks mainekamaid taksosid Tallinnas," rääkis toimetusse pöördunud naisterahvas, kes just usaldusest taksofirma vastu sellega Rocca al Maresse sõita otsustas.

„Küsisin, et kas 20 euroga Rocca al Mare keskuse juurde saab. Sain vastuseks, et „oh, saab ikka"," edastas naisterahvas, kes tagant järele mõistab, et oli vale taksojuhile märku anda, et taskus on 20 eurot ja puuduvad igasugused teadmised Tallinna taksodest. „Teadsin vaid, et usaldada saab Tallinkit ja Tulikat," lisas neiu.

Nii algaski sõit. „Mingi hetk ma märkasin, et taksojuht millegi pärast varjab taksomeetrit käega. Hiljem, kui ettepoole kummardusin, et taksomeetrit näha, ei olnud seal jooksvat summat vaid kriipsud! See tähendas, et taksomeeter oli kinni pandud!" kirjeldas naine momenti, mil ta pettuse avastus.

Sel hetkel ei hakanud naisterahvas midagi ütlema. „Rocca al Mare ees andsin ma siis taksojuhile 20-eurose ja jäin ootama. Vaikus. Tundus nagu oleks taksojuht oodanud, et ma lahkuksin," kirjeldas naine momenti. „Küsisin siis, et kas tõesti see sõit maksab 20 eurot. „Nojah, okei. Nii palju ei läinud," vastas taksojuht mulle ja andis enda rahakoti vahelt 5-eurose tagasi. Pani sinna 20-eurose sisse. Kuna mul oli kiire, lahkusin," rääkis naine.

Tulika taksos petta saanud naisterahvas küsib aga nüüd, et kas tõesti nii need asjad käivadki. „Taksojuht paneb taksomeetri kinni ja küsib nii palju kui hing ihaldab? Kodus ma arvustasin, et kui alustustasu maha arvestada, oleks pidanud Viru keskuse juurest Rocca al Maresse olema 16 kilomeetrit vastavalt kilomeetri hinnale. Mind ei häirinud rahakaotus vaid see, et mind peeti mõjutatavaks, kuna olen noorem. Kahjuks ei olnud taipu taksojuhi nime vaadata," avaldas naine nördimust.

Tulika Takso juhatuse liige Anne Rebane ütles, et mõistab sellise taksojuhi käitumise täielikult hukka.

„Kliendi petmine või petmise katse on võrdväärselt kaubamärgi mainet kahjustavad. Taksomeetri kasutamine klienti teenindades on kohustuslik ja kliendile väljastataval kviitungil peavad olema ka kõik vajalikud andmed kirjas," märkis Rebane.

Kuna Tulikal on üle 250 takso ei oska ei oska Rebane rohkem konkreetse intsidendi kohta öelda.

„Palve klientidele on, et küsige alati taksojuhilt sõidu kohta kviitungit. Vabandame kliendi ees väga häbiväärse juhtumi pärast ja mõistame täiesti, et rahalisest kahjust olulisemgi on tunne, et sind tahetaks petta," lisas Rebane.