„Kas see on mingi eriline PR-trikk, et tootele pannakse ühtaegu nii soodus- kui täishind ühesuurused? Miks Prisma niiviisi oma kliente nii alatult mõnitab?“ küsib imestunud lugeja.

Prisma turundusjuhi Silver Säga edastusel on tegemist hooletusveaga.

„Eemaldame kauplustes need oranžid sildid, mis seal olema ei peaks. Nimelt need tooted on kuuluvad grillide ja -tarvikute tootegruppi, millele kehtib terve „Osta Ära“ kampaania (15.06-25.06) perioodil 25-protsendine allahindlus, mis arvestatakse hinnasildi hinnast maha kassas. Kuna need tooted olid samas nimekirjas teiste kampaaniatoodetega, trükiti kogemata ka neile toodetele oranžid hinnasildid ning usinad kauplusetöötajad paigaldasid need kohe ka toodete juurde,“ selgitas Säga tekkinud arusaamatust.

Hinnasilt.
Hinnasilt.