"11. oktoobril ostsin portaalist Headiil.ee vautšeri: välispesu pigieemaldusega, salongi sisepuhastus ja auto vahatamine Laki autopesulas. Broneerisin aja telefoni teel ette: 18. oktoober kell 11.00.

Kokkulepitud ajal oli pesula suletud. Järgnenud poole tunni jooksul üritasin pesulaga telefoni teel ühendust võtta, kuid edutult – toru keegi ei võtnud.

Kodus võtsin ühendust portaali Headiil.ee esindajaga, kes kinnitas, et nende eesmärk pole müüa kahtlaste teenusepakkujate vautšereid, et kõik teenusepakkujad on lepingutega seotud ja vastutavad teenuse pakkumise eest. Ta lubas asja uurida ja ühendust võtta.

Õhtul helistas mulle Laki autopesula omanik – viisakas mees – vabandas siiralt toimunud arusaamatuse pärast ja põhjendas asja sellega, et pesula töötaja ei ilmunud tööle. Leppisime kokku uue aja 23. oktoobril kell 11.00, kusjuures seekord lubas pesula omanik ise kohal olla ja kogu töö isiklikult üle kontrollida.

23. oktoobril kell 11.00 ootas mind taas kord ees suletud uks. Esimesed veerand tundi ei tahtnud keegi ka telefoni teel vestelda, seejärel palus meeshääl mul kümme minutit oodata. Ootasin pool tundi. Mitte kedagi ei tulnud.

Autopesula kõrval asub remonditöökoda. Vesteldes selle töötajatega selgus, et ma pole esimene, kes sellist tünga saab. Mehed rääkisid, et nende juures käivad regulaarselt inimesed, kes otsivad taga autopesula töötajaid või vähemalt mõnd vihjet, et kust viimaseid leida võiks," kirjutas lugeja täna kell 12.

Pesula omanik vabandab ette ja taha...

"Niisugune asi juhtub harva ja selle põhjuseks on tavaliselt pesula töötaja, kes lihtsalt ei ilmu tööle. Tean, et sama probleemi esineb ka teistes väikestes autopesulates.

Praeguseks oleme kliendi ees vabandanud ja pakkunud talle kompensatsiooniks pesu täiesti tasuta. Minu teada sai ta Headiil.ee käest tagasi ka vautšeri eest makstud 3 eurot," kinnitas pesula omanik vaid tund aega pärast kirja saabumist ehk kell 13.

...aga tegelikult!

Kell 16.30 teatas petta saanud klient, et jutt tasuta pesu pakkumisest ei vasta tõele, veel vähem jutt 3 euro tagasimaksmisest.

"Tõsi küll, mulle helistati täna pesulast, kusjuures vaid paar minutit pärast seda, kui teile kirja saatsin. Samuti tõsi, et vabandati, aga mingist tasuta pesust polnud küll juttu. Selle asemel öeldi, et kas ma äkki ei tahaks tulla kohe praegu oma vautšerit kasutama! Ma tänasin viisakalt võimaluse eest ja palusin enam mitte endale helistada. Peaksin ikka idioot olema, et ma kolmandat korda selle sama reha otsa astun!

Headiil.ee keskkonnast pole keegi mulle isegi vastanud, rääkimata mingist raha tagasimaksmisest," ütles klient.

Laki autopesula kohta kõneldakse päris teravaid sõnu ka Eesti Mercedes-Benzi omanike klubi foorumis. Kuuldavasti olevat seal klienti tervitanud sinise silmaga mees, kel kulus auto pesemise peale terve päev, kuid hiljem oli auto ikka peaaegu igalt poolt räpane.

Ka praegusel hetkel on Headiil.ee keskkonnas üleval Laki autopesula sooduspakkumine, mida nimetatakse suisa päeva diiliks. Vautšereid on müüdud juba üle saja. Päeva diilist on võimalik osa saada veel 8 tundi.