Sama asi ju elektroonikatööstuses ja isegi autotööstuses, kus sama toode müüakse kallimalt kallima brändi nime alt. Inimeste suurim viga on see, et vaadatakse logo, aga ei uurita komponente, millest mingi asi on toodetud. Logo järgi orienteerumine on aga rumalaim asi, mida inimene teha saab.

Rõivatööstuses on väga levinud kallistel brändidel litsentsimüük. Nad ise ei toodagi. Armani müüb litsentsi x hiina firmale, kes toodab x arv antud mudelit teksapaare. Sama firma võib toota samast riidest 10x odavamaid teksasid, aga kuna hind on odav ja lõige võib-olla kehvem, on inimestel eelarvamused odava toote suhtes. Reaalsuses kulub aga kalli ja odava teksapaari tootmiseks sama summa. Ostja sellele ei mõtle, kui logo näeb.

Autode ja elektroonika puhul on ju tegelikult veel lihtsam vaadata, millest toode koosneb. Ometigi on just selles valdkonnas tarbijad veel rumalamad. Eelarvamusel on tohutu mõju.

Mitte keegi näiteks ei mõtle, kus ja mis komponentidest on toodetud tema auto või televiisor. Ostad ilusa ja kalli Sony teleka, aga reaalsuses võib olla tegu Sharpi paneeli ja Foxconni toodanguga. Ainult logo on Sony peal ja tarbija on rahul. Saab naabrimehele öelda, et ikkagi kõva bränd.

Autotööstuses näiteks on vast üks huvitavamaid näiteid see, et Hiinas müüdi 2005-2009 aastal Skoda Superbi VW logoga ja nimetusega Volkswagen Passat Lingyu. See tähendas luksuslikku Passatit ja oli tavapassatist palju kallim. Euroopas algasid Superbi hinnad aga natuke madalamalt kui Passatil. Hiinas oli Passat Lingyu eelkõige kallis VW esindusauto, mis mudelirivis tähistas Passatist kõrgemal positsioonil olemist. Euroopas Superb aga lihtsalt hea hinna ja kauba suhtega keskklassi masin mille baashind algas madalamalt kui Passatil. Ja nii mõnigi "tark autospets" eestlane kortsutas nina, et äkki on kehv odavtoode. Hiinlane ostis aga mõeldes, et sai omale luksusauto.

Seega, kui inimene teab, milliseid odavaid tooteid eelistada, võib ta väga vähe tarbimisväärtust kaotada sellele, kes eelistab kalleid tooteid, sealjuures säästa väga palju raha. Tõsi, sa ei pruugi saada kekutada kalliste logodega.