Nii mõnelgi lugejal on olnud ebamugav kogemus teenindusega. Nad leiavad, et poed peaksid vähemalt oma viga tunnistama ja koheselt raha tagastama. Mõned väljavõtted kommentaariumist:

Mati Tasku

Maximas, Säästumarketis ja ka Rimis kasutatakse sooduskampaaniate ajal sellist eksitamist, et kampaaniakaubaga kõrvuti on müügil väliselt sarnane aga kallim kaup, tihti on pakendil vahe ainult mõnes grammis ja hinnakoodis.

ants

Ostsin Rakvere Maximast Gilette'i terad hinnaga 7.??€ ja kassas küsiti 9.??€. Kui tegin märkuse, öeldi, et pakendil on vana hind ja kogu lugu. Tahad osta, ei taha, ära osta.

Tegelikult

Eksitamist pole märganud kordagi, aga labast petmist tuleb tihti ette.

Maxima

on viimane koht, kus ostmas käia. Aga mina nõudsin vahe tagasi. Kampaania hind näitas 0,40 ja kassatšekil oli toote hinnaks 0,85. Aga mu nõudmisele tagastada enam kasseeritud raha algul umbkeelne kassapidaja vastas eitavalt (vist ei saanud aru, mida soovisin). Kaupa tagasi võtta ka ei soovitud. Teise kassa teenindaja aga tegi kreedittšeki ja oligi korras. Aga sellise ajakuluga küll poes käia ei tahaks.

Post Mortem

Sageli on ka kaubad valel riiulil, ehk küll mõne kliendi süül, aga alati pole aega hakata triipkoodi numbreid lugema, et veenduda, kas ikka korvi läheb allahinnatud kaup või kõrvalolev tavahinnaga.